שומרים על בית המשפחה בשלמותו

ככל ואתם מתבגרים והשנים עוברות יש יותר צורך להתעסק ביום בו הילדים שלכם יאלצו להתמודד עם הרכוש שלכם. מסיבה זו בדיוק הורים רבים מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת לכתוב צוואה מפורטת שתסייע לילדים לחלק את הרכוש לאחר פטירתם. עורך דין אוהד שוהם מלווה משפחות אלו כל הדרך עד לקבלת הרכוש בצורה מלאה.

שומרים על בית המשפחה בשלמותו

לא רק נכסים פיננסים מתאימים לצוואות

אתם עובדים לאורך כל חייכם הבוגרים על מנת להשקיע בילדים שלכם וליצור להם עתיד ורוד יותר מבחינה פיננסית. אז גם לקראת זקנה אתם יכולים לאפשר להם לקבל את מה שמגיע להם ברמה הפיננסית על ידי קיום צוואה מקצועית אשר ברבות הימים תהפוך להיות צו ירושה בעל משמעות משפטית לילדים שלכם.

 

מעגנים את המעמד המשפטי של הבית שלכם

כאשר אתם עורכים את הצוואה שלכם אתם יכולים להכניס את כל הנכסים הפיננסיים בדמות קופות גמל וקרנות השתלמות, כמו גם את הנכסים הפיזיים שיש ברשותכם אשר מהווים יתרון כלכלי מבחינת הילדים. בשביל להכיל את הכתוב בירושה גם על הבית המשפחתי שלכם, סיוע של עו"ד צוואות וירושות חיוני גם ברמה הפרקטית אך גם ברמה המשפטית. עורך דין יוכל להכניס את כל הסעיפים המשפטיים שיבטיחו את ביצוע ההעברה של הבית כחוק ליורשים החדשים וימנע מצב בו יש התנגדות לקיום הצוואה.

 

מימוש מלא של צוואתכם

כמו תחומים רבים במשפטים, גם בתחום דיני ירושה עוסק עורך דין בעבודה שיש בה להתייחסות לאספקטים הפרטיים ביותר בכל משפחה. מדובר אם כך, במטלה אשר חייבת להתבצע בזהירות המרבית תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. עורך דין חייב להתייחס לכל היורשים הפוטנציאליים ויכול לעזור לכם להבחין בין נקודות תורפה בהסכם הצוואה אשר עלולות לבוא לידי ביטוי בעתיד אל מול הילדים. רק עבודה משפטית מקצועית יכולה לסייע לכם ביצירת הסכם שהוא כמעט נטול פגמים ויכול לעמוד בבית המשפט או אל מול רשם הירושות בצורה מקצועית גם בראייה של שנים קדימה. וזו בדיוק המטרה של הסכם כזה. 

עורך דין אוהד שוהם הוא עורך דין מקצועי בעל התמחות בתחום הירושות והצוואות אשר מלווה בשנים האחרונות משפחות רבות בעת חתימה על הסכמי צוואה. עורך הדין שוהם מאפשר לכל לקוח ליצור את הצוואה המתאימה ביותר לתנאים האישיים שלו תוך מיומנות משפטית גבוהה מאוד. לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר: 077-510-0268.

 

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content