רוצים לצחוק יותר? גור כלב ננסי הביתה יעשה את העבודה

יש לא מעט מחקרים המתחקים אחר הקשר המיוחד בין הכלב ובין האדם. פעמים רבות ההנחה היא כי טיפול בכלב, עוזר לילדים עם קשיים ומוגבלויות, מאפשר למי שמרגישים קצת בודדים או מדוכדכים להרגיש יותר טוב ופשוט, מעלה את רמות האושר באופן כללי. אתם ממש לא היחידים המחפשים גורי שיצו למכירה . מדובר על אחד מהמינים הפופולאריים בישראל. אם הדבר מעניין אתכם, כתבנו לכם את המדריך הבא, על אופיו של הגזע, על דרך הטיפול בו ועל מה שאנחנו יכולים לעשות למענכם. בואו נתחיל עכשיו.

מה המאפיינים של גור הכלבים

נתחיל בהסבר קצר על כלבים באופן כללי, מתוכו נוכל לרדת להסבר מעמיק יותר על הגזע המסוים הזה. כלבים הם זן שהתפתח מזאב הבר. על הביות של הכלבים אנחנו יודעים כבר מהתבליטים שהשתמרו מימי מצריים העתיקה. בגדול, הכלבים נועדו לחיות בלהקה. לכן, אנחנו תמיד נמצא כלבים עם אנרגיה נמוכה יותר, אלו שנועדו להיות פשוט חלק מהלהקה ולעומתם, יש כלבים עם אנרגיה גבוהה יותר, כאלו שנולדו להנהיג את הלהקה. למרות שהיום הכלבים לא חיים בלהקות, הרי שבהחלט אפשר להצביע על מינים עם אנרגיה גבוהה יותר ונמוכה יותר. מה המשמעות הפרקטית של המונח הזה? כלב עם הרבה אנרגיה צריך לפרוק אותה אחרת, יהפוך לכלב מתוסכל. אם אתם מחפשים גורי שיצו למכירה, הרי שאתם יכולים לנשום לרווחה. משום שהמאפיין הבולט שלהם הוא בכך שהם לא צריכים הרבה שעות בחוץ כדי להתעייף. נכון, בדרך כלל גורים נחשבים לכאלו שרמות האנרגיה שלהם גבוהות יותר, אבל המשוואה תתאזן מהר מאוד.

נוח לאלף אותם

גורי שיצו נחשבים נוחים לאילוף באופן יחסי, למרות שיש להקפיד על הטיפוח שלהם כל הזמן. משום שהשיער שלהם ארוך, יש לו נטייה לפתח קשרים ולצבור לכלוך כל הזמן. חשוב לזכור כי למרות שמדובר על זן נוח לאילוף, הרי שבכל זאת חשוב להרגיל את הכלב החדש לתנאים בבית. כלומר, ללמד אותו לעשות צרכים בחוץ ולהסביר לו מה מותר ומה אסור. אבל אין סיבה לדאגה, שתי פגישות עם מאלף ואפילו שיחה קצרה איתנו, תעזור לכם להבין את כל מה שחשוב לדעת.

איך אנחנו יכולים לעזור

אנחנו, 'ממלכת כלבים ננסיים', מפתחים זני גורים קטנים, המותאמים לכל משפחה ישראלית ממוצעת. אנחנו מקפידים לחסן את הכלבים ולשמור עליהם בריאים וחיוניים. נשמח לתת לכם שירות נפלא במחירים משתלמים, עוד היום. דברו איתנו ונשמח לעזור.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content