עיצוב פנים בתל אביב – עיצוב ברמה אחרת

ml-d

תל אביב היא אחת הערים היותר מיוחדות שיש, ולא רק בישראל אלא בעולם כולו. העיר העברית הראשונה כפי שהיא מכונה מתאפיינת באווירה של חופש, רב-גוניות, קבלה והכלה של כולם כולל כולם, וגם מבחינת מראה הבתים, הן מבחוץ והן מבפנים, היא אקלקטית מאוד. בהתאם עיצוב פנים תל אביב הוא גם משימה מאתגרת וגם חוויה כיפית במיוחד, התועלת של עיצוב הפנים בדירה תל אביבית גבוהה מאוד גם כשמדובר על דירה חדשה מקבלן וגם על נכס ישן שעובר שיפוץ או תמ"א – ובפרט כשמובילה את התהליך מעצבת מנוסה ומוכשרת כמו מלי לוי אלבוים.

הדגשים החשובים עבור עיצוב פנים בתל אביב

* חופש ובמקביל דיוק – תל אביב היא כאמור עיר שכולה חופש, ולכן גם העיצוב האופטימלי בה מתאפיין בחופש ובאקלקטיות. מצד שני חובה להקפיד גם על דיוק כדי להימנע ממצב של תפסת מרובה לא תפסת ושל היעדר אופי לדירה.

* חיבור לסביבה – באופן טבעי הנוף האורבני של תל אביב אהוב מאוד על מי שחי בה, ולכן כדאי ליצור חיבור מרבי לסביבה, תוך כמובן שמירה על פרטיות וגם צמצום הרעש שעלול לפגוע באיכות החיים.

* מקוריות – מקוריות וייחודיות הן ערכים חשובים לתל אביבים, ובצדק. דירה שמעוצבת באופן ייחודי, כזה שמשקף את האישיות של האנשים שחיים בה ולא מהווה שכפול משעמם של דירות אחרות, היא נכס שבאמת כיף לחיות בו.

תהליך מסודר ומחויבות מוחלטת לכל לקוח ולקוחה

עיצוב פנים בתל אביב הוא כאמור קודם כל אתגר. על-מנת לעמוד בו כך ששביעות הרצון של הלקוחות תהיה מרבית, מקפידה מעצבת הפנים מלי לוי אלבוים על תהליך עבודה מסודר שהבסיס שלו הקשבה לרצונות, לתיאור של שגרת החיים בבית, לחששות ולתשוקות בכל הנוגע לעיצוב הנכס. המחויבות המלאה לכל לקוח ולקוחה באה לידי ביטוי לאורך כל התהליך, וכך גם ההיכרות ארוכת השנים עם ספקים ונותני שירות רלוונטיים – היכרות שמאפשרת להגיע לחומרי גלם ופריטים מובחרים במחירים אטרקטיביים. התכנון המושכל מאפשר להשלים כל פרויקט, כולל שיפוצים, בפרק זמן קצר ככל האפשר – כך שכבר בקרוב תוכלו לחיות בדירה שהיא גם הכי תל אביבית שיש וגם הכי אתם.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content