עורך דין צבאי- מה חשוב לדעת עליו?

ישנם לא מעט חיילים אשר מוצאים את עצמם בשירות הצבאי לא מתוך רצון מהותי לעשות זאת, אלא בעיקר בגלל שאין להם ברירה. במדינת ישראל, שירות צבאי הוא חובה, אך כמובן שיש גם יוצאים מן הכלל שאינם מתגייסים. מה שבטוח, לא כל אדם אשר מתגייס לצבא באמת  מסתדר איתה ולא פעם הוא לא מצליח להתאים את עצמו לכל הנהלים והחוקים השונים. על כן, לא פעם חיילים מוצאים את עצמם מועמדים למשפטים צבאיים מסיבות שונות ומואשמים בעבירות שונות. לא פעם הם גם מגיעים לכלא. אם אתם מועמדים למשפטים שונים, אם אתם מואשמים בעבירות מסוגים שונים כאשר אתם במסגרת הצבאית, חשוב מאוד שתבחרו עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה אשר יסייע לכם.

כיצד עורך דין צבאי יכול לסייע?

כאשר מדובר על פנייה לעורך דין צבאי חשוב להבין כי מדובר על איש מקצוע אשר מכיר היטב את המערכת הצבאית כולה מבפנים. הוא מגיע עם ניסיון רב ועל כן בין אם אתם מואשמים בנפקדות, עריקות או אם תפסו אתכם משתמשים בסמים במסגרת השירות הצבאי, הרי שלבד יהיה לכם קשה מאוד לעמוד מול המערכת הצבאית וכדאי מאוד שתבחרו בשירותיו של עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה אשר יוכל לסייע לכם. חשוב מאוד שתדעו שעליכם לפנות לא רק לאדם אשר למד את תחום המשפטים באופן כללי, אלא הוא גם צריך להיות עורך דין אשר מכיר בצורה ספציפית את המערכת המשפטית הצבאית. יש הבדל בין עורך דין רגיל העוסק במערכת המשפט האזרחית לבין עורך דין אשר מכיר היטב את מערכת המשפט הצבאית ועוסק בה לא מעט.

כיצד תבחרו עורך דין צבאי?

יש אמנם לא מעט מקרים שבהם יעמידו לרשותכם עורך דין מטעם הפרקליטות הצבאית, אך חשוב מאוד שתדעו שלא תמיד תוכלו להיות מרוצים מעורך הדין שהפרקליטות הצבאית תציב לרשותכם שכן, לא אתם אלה שבוחרים בו. על כן, חשוב ביותר ללא ספק לבחור בשירותיו של עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה בתחום, אשר אתם יודעים באופן וודאי שהוא עוסק לא מעט שנים בתחום הזה, ייצג לא מעט חיילים שעמדו למשפט צבאי ומכיר היטב את המערכת. רק עורך דין מומלץ, מקצועי, עם ותק ומוניטין בתחום יוכל באמת לסייע לכם באופן מקסימלי.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה שיסייע לכם באופן מקסימלי, כדאי מאוד שתבחרו את משרד עורך דין אלון שליכטר.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content