מצאתם ליקויי בניה, מה עושים עכשיו?

אתם עובדים על פרויקט חייכם – בונים לכם את הבית שתמיד רציתם. אך מה עם ליקויי בניה? לצערנו לא מעט קורים מקרים בהם הקבלנים מסתירים עבודות מרושלות ולא מקצועיות. קורה שהקבלן כדי לחסוך בעלויות מזמין אנשי מקצוע לא מקצועיים ולא אמינים, או למשל כאלה שלא משקיעים בחומרי הבניה האיכותיים והבטיחותיים כפי שהובטח לכם בחוזה. רק חברה המזהה ליקויים בבניה כמו חברת אינספקט, תעלה על כל המחדלים הללו בזמן. החברה שלנו מעניקה שירותי איתור ליקויים בבניה וכמו כן בדק בית לרוכשי דירות ובזמן שיפוצים.

ליקויי בניה – אילו ליקויים אפשר למצוא

  • צריך להבין שבכדי לוודא שהבית אכן ראוי למגורי אדם תקינים ובטיחותיים, צריך לתת את הדעת על כלל המערכות, התשתיות והמרכיבים, שמשפיעים על איכות החיים והמגורים במקום. לכל אחד מהם יש דרך טיפול והסתכלות משלו.
  • ישנם ליקויי בניה רבים ושונים, למשל כאלה שלא ניתן לתקן אותם. לדוגמת, ליקויים כמו סטייה במיקום של הקירות ברחבי הבית. אלו ליקויים שנמצאים בבסיס וביסודות וכבר מאוחר מדי לטפל בהם בשלב המוגמר. רוכש הדירה יכול לפנות אל שמאי, שיעריך את שווי הנזק והפיצוי הצפוי מאת הקבלן אחראי הבניה. 
  • ליקויים ובעיות אחרות בבניין לעומת זאת כן יוכלו לתקן ולטפל בהם בזמן, כמו למשל פגמים ברמה אסתטית, ליקויים בטיחותיים, ליקויים בתוך מערכות הביוב, המים, החשמל ועוד. 
  • בעיות של רטיבות, צריכות להיות מטופלות בהקדם האפשרי. לא מדובר בבעיה אסתטית אלא בבעיה הטומנת בחובה סיכונים בריאותיים כמו נשימה של מזהמי אוויר והתפתחות של טחב ועובש על הקירות.
  • בעיות נלוות שקיימת חובה לתקן אותן, יהיו כאלה שיש בהם סכנה ממשית לביטחונם של דיירי הבית, למשל, מעקה הבנוי לא לפי התקן.
  • בסיום הבדיקה חברת הבדיקה תציג דו"ח מקיף שיהיה רלוונטי להצגה בפני מערכת המשפט במידה והקבלן לא ירצה לתקן את הליקויים והפגמים שנמצאו במסגרת הבדיקה.

מאתרים את כל הליקויים בזמן

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים מול ערמה של בעיות שצצות מדי פעם במהלך השנים הקרובות בתוך הבית, כדאי לכם להזמין שירותי בדק בית איכותיים ומקצועיים בהקדם. חברת אינספקט, חברה המומחית בנושא איתור ליקויי בניה וביצוע בדק בית, תוכל לסייע לכם בכל מה שנדרש. אנחנו מספקים שירות אמין, איכותי ומקצועי לאלפי לקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי הארץ. גם אתם יכולים.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content