מחיר דק סינטטי ומחיר דק עץ

אין ספק כי חומרי הגלם המרכיבים את הדק, הם אלה שמשפיעים יותר מכל על העיצוב, על האיכות – ובעיקר על המחיר. חיפוש קצר מגלה כי קיימות היום שלל חלופות לתכנון דק יוקרתי ומרהיב לחצר, וכדאי להבין קצת יותר לעומק את מחיריהן של החלופות השונות, ובפרט של דק עץ טבעי ודק סינטטי.

מחיר דק סינטטי ומחיר דק עץ

קרדיט pixabay

דק עץ איפאה או טיק בורמזי

דק עץ נחשב לדק נפוץ למדי, והוא עשוי (כמובן) מעץ טבעי. לרוב נמצאים בשימוש עצי איפאה או טיק בורמזי, ובמקרים אלה סביר להניח שהעלות תהיה גבוהה למדי, ועד 1,000 שקלים בחלק מהמקרים. מי שמעדיף להוזיל את העלות יכול לבחור גם בעצים פשוטים יותר כדוגמת עץ האורן (כשליש ממחיר האיפאה), אבל כדאי לזכור כי שורת המחיר לא תמיד מספרת את כל הסיפור. כך, כשמוסיפים אל המשוואה את עלות ההתקנה ואת התחזוקה השוטפת – הגבוהה למדי כשמדובר בעץ טבעי – מבינים שבטווח הארוך המחיר גבוה להחריד.

חסכוני וידידותי יותר: דק סינטטי

החסרונות של העץ הטבעי הם חלק מהיתרונות הבולטים שיש לחלופה הסינטטית שלו להציע. ליתר דיוק, בהתקנת דק סינטטי מחיר חומרי הגלם וההתקנה צונח – בפרט בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שהדק הסינטטי לא דורש תחזוקה, בהשוואה לחלופה הטבעית הזקוקה לליטושים רבים כדי לשמור על המראה הטבעי והייחודי שלה. חוץ מזה, דק סינטטי ידידותי לא רק לכיס אלא גם לסביבה: הוא עשוי מחומרים ממווחזרים, בעוד עץ טבעי מחייב כריתה של עצים, משאב טבע שהולך ונעשה נדיר יותר.

איזו חלופה יקרה יותר?

חשוב להדגיש כי בהחלט ניתן למצוא דק סינטטי יקר, שמחירו יעלה על החלופה הטבעית. עם זאת, כדאי לבחון את העלות בטווח הארוך ולהבין את המשמעות האמיתית מאחורי שורת המחיר. עלויות תחזוקה גבוהות או התקנה מורכבת חייבות להיכנס אל המשוואה, וגם בבחירת דק סינטטי ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים ומחירים נוחים. השילוב בין אלה לבין העלות האפסית הנדרשת לתחזוקה הוא שמעניק לדק הסינטטי את היתרון המשמעותי, והופך אותו לפתרון המנצח גם לחצר הבית שלכם.

כשמדובר בדקים הסינטטיים של חברת TREX, אין ספק שהמחיר מגיע עם תמורה.

הדקים יוכלו לשמש אתכם למשך שנים רבות ולא תצטרכו להשקיע כספים נוספים בליטוש, שימון או צביעה. התקשרו לטלפון מספר: 077-997-3060 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

 

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content