טיפול בהתמכרות להימורים

בעיית הימורים יכולה להתחיל ממשחק המזל הפשוט והקל יותר ולהתקדם לאט לאט להתמכרות של ממש, להימורים כבדים בכל הזדמנות ועל כל דבר. רבים חושבים שאין להם בעיה כזאת אם הם "שולטים בזה" ואינם מפסידים יותר מדי, אבל גם הנהייה אחר הזדמנויות הימורים ברחבי העולם וגם בישראל יכולה להיתפס לפעמים כאובססיה שמסתירה התמכרות לריגושים. מכל מקום, זוהי בעיה שקשורה לאובדן שליטה ולגורמים נפשיים שונים שמקשים מאוד להיגמל מכך. אם אינכם יכולים להפסיק מרצון ואם אתם ממשיכים לחפש את ההימור הבא, כשאי מאוד לשקול טיפול בהתמכרות להימורים לפני שיהיה מאוחר מדי וההפסדים יהיו כבדים מאוד ויכללו גם פגיעה במשפחה. וילה מטריקס בהרצליה מציעה טיפול בהתמכרות להימורים, כמו גם טיפולי גמילה שונים ומגוונים שמותאמים למכורים שרוצים להיגמל מההתמכרות שלהם. הטיפולים כוללים תקופת התנקות ולאחר מכן שילוב של טיפולים נפשיים ואחרים לבנות הרגלים ולעזור להתמודד עם הקושי הנשפי שגרם לתלות.

כיצד אפשר לטפל בהתמכרויות?

היום נהוג לדבר על חיים שלמים של טיפול בהתמכרות להימורים בדרך של בניית שגרה אחרת ובריאה יותר, תוך כדי ליווי של אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם ולהטות שכם כשאתם מתמודדים עם פיתויים. גם התמכרות להימורים חייבת ליווי ותמיכה כדי לא להתפתות לעולם שוב להימור ולו הקטן ביותר ואת כל זה מבצעים בתקופה שבה מקבלים טיפולים נפשיים מרוכזים. בטיפולים אלה משולבות גם טכניקות שונות שמיועדות לפתח כישורים ומיומנויות עצמיות שיעזרו למכורים לשעבר להתמודד עם בעיות בשגרה מבלי לחזור להתמכרות. שם נוצר הצורך להכיר את עצמכם מקרוב ולכן חשוב לדעת איך לבטוח בעצמכם. טיפולים מתקדמים כמו אומנויות, אימוני כושר, פסיכותרפיה, 12 הצעדים, דמיון מודרך ואפילו פסיכודרמה יכולים לעזור לכם לפגוש את עצמכם בסיטואציות שונות ולדעת איך לשלוט בזה.

לפתח מודעות מלאה לעצמכם

מודעות מלאה לפיתוי ולחולשות שלכם יכולה לעזור לכם לפתח כלים לשלוט בה. זה תלוי רק ברצון ובכלים שנותנים לכם על מנת לא להיכנע וליצור את המציאות החדשה שאתם מייחלים לעצמכם. בשגרה החדשה שתלמדו לעצב ולארגן במרכז הגמילה תוכלו לקבל הזדמנות נוספת לעצב הרגלים חדשים, סדר יום בריא אמיתי וכזה שנשען על היכולות והחוזקות שלכם. הליווי והתמיכה נמשכים כל הזמן גם לאחר שאתם עוזבים את וילה מטריקס לחיים שלכם מחוץ למכון הגמילה, והפעם עם מלוא הידע והניסיון שהתחלתם לצבור על היכולות שלכם להיגמל לתמיד.פרטים נוספים בטל 0504949696

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content