טיולים עם המשפחה בסופי שבוע

עבור החילוניים שבינינו, סופי שבוע הם זמן מצויין לצאת לבילוי משפחתי מחוץ לבית. השבוע שלנו עמוס במחוייבויות, אנחנו לא מצליחים לראות את כל בני הבית על בסיס יום יומי שלא לדבר על בילוי בהרכב משפחתי ולכן סוף השבוע הוא זמן נהדר להשלמת פערים. לקראת סוף השבוע הבא עליכם לטובה קבלו כמה רעיונות לטיול משפחתי, שיאפשר לכם להעביר בכיף קצת "יחד" משפחתי איכותי.

כמה רעיונות לטיולים עם המשפחה

  1. טיול בדרך כלל נשמע כמו חוויה שקשורה להליכה במסלולי טיולים בטבע באזור הצפון בדרך כלל. טיול לכבוד יום הולדת 70 יכול להיות גם הרבה דברים שאינם הליכה בטבע, אך אם הרעיון של להכיר את הארץ דרך הרגליים דווקא מדבר אליכם ואם אתם חובבי טבע שיודעים להעריך שילוב של הרבה ירוק ומים- בחרו מסלול טיולים נחמד והעבירו זמן איכות משפחתי תוך כדי הליכה לאורכו.
  2. צפונה של הארץ ודרומה, אזור ירושלים, עמק יזרעאל או מישור החוף – הארץ שלנו נתברכה בנופים קסומים ובטבע מיוחד שכיף לגלות.
  3. בהמשך לאמור בסעיף הקודם, אלו שלא מתחברים להליכה בחיק הטבע, בין אם בשל חוסר ההנאה מללכת במסלול גדוש במטיילים נוספים (מה שרלוונטי בעיקר בסופי שבוע) או בין אם בשל החום הכבד בימי הקיץ יוכלו להמיר את מסלול ההליכה בקמפינג בכנרת בחגיגת יום הולדת 50. יש שיגידו שמדובר בטיול לעצלנים, אך אם תתנתקו ממה שיחשבו על סוג הטיול שבחרתם תוכלו לראות ששריצה משפחתית על חוף הכנרת באוהל במהלך הסופשבוע יכולה להיות יופי של הרפתקה, שהיא לא רק מיוחדת, אלא גם זולה במיוחד. הביאו אתכם את המנגל והביאו ציידנית עם בשרים וכך לא רק חסכתם עלות של לילה בבית מלון או ביחידת נופש, אלא גם הצלחתם להימנע מלהוציא כסף על בילויים קולינריים במסעדות.
  4. טיול משפחתי באוריינטציה אורבנית יכול גם הוא להיות מהנה ולהירשם כחוויה מלמדת, מעשירה ומהנה כאחד. ירושלים, תל-אביב, באר שבע, חיפה- כל אלו ועוד הן ערים בעלות מורשת היסטורית מכובדת שיש להן הרבה מה להציע למבקריהן. בחרו יעד אורבני שמעניין אתכם במיוחד ושאתם לא מכירים מספיק, כנסו לרשת האינטרנט, גלו את האתרים המעניינים שיש לעיר הנבחרת להציע ובקרו בהם.
  5. סיור כיפי בעיר תל אביב או ירושלים על סגווי יכול להיות חוויה מדהימה למשפחה, במהלך הסיור עוברים בין אתרי תיירות שונים ובמקומות החשובים בעיר. סיור על סגווי הוא אטרקציה מעולה למשפחה שמשלב גם חוויה מלמדת עבור בני המשפחה.

טיולים עם המשפחה בסופי שבוע

לעשות סיעור מוחין להעלאת אופציות נוספות לטיולים

קיימות עוד אופציות רבות לטיולים משפחתיים בסוף השבוע וסביר להניח כי לכל אחד מבני המשפחה ההעדפות שלו שקשורות לעולמו הפנימי ושהן תוצר של תחומי העניין שלו. שבו יחד בקונסטלציה משפחתית, עשו סיעור מוחין קצר, רשמו על דף נייר את כל ההצעות שעולות במסגרת הדיון וכך תהיה לכם תוכנית לבילוי משפחתי לא רק לסופשבוע אחד אלא גם לבאים אחריו.

אם ברצונכם להפיק יום כיף לקבוצות אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת רוח פראית.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content