האם אפשר ללמוד אנגלית גם בגילאים מבוגרים?

ישנם רבים המתעניינים בתחום שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים, וזאת מכיוון שאנגלית היא חיונית היום להצלחה בחיים. כל מקום עבודה המכבד את עצמו דורש מעובדיו ידע באנגלית, וזאת בכדי שהם יוכלו לדבר עם שותפים, לקוחות או ספקים מחו"ל. אם אין לכם ידע באנגלית, הסיכוי שלכם להשתלב בתעשיית ההייטק המקומית שואף לאפס – וזאת עוד לפני שהזכרנו את העובדה שגם במקצועות כמו משפטים או ראיית חשבון יש צורך באנגלית. ולכן לימודי אנגלית למבוגרים הם כה פופולריים. 

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים

קרדיט: Pixabay.com

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים – מדוע לימודים בבית ספר לא מספיקים ללימוד אנגלית?

מדוע כה חשוב לקחת שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים? הרי הם למדו בבית ספר אנגלית. לכן עולה השאלה האם לא די בלימודים אלו לידע שלהם? אם כן, לימודי אנגלית בבית ספר הם ברמה נמוכה ולא מלמדים שם אנגלית עסקית. אם לוקחים בחשבון כי מורה אחת אחראית על שלושים תלמידים, אנו מבינים כי יש קושי עצום ללמוד אנגלית בבית הספר. לכן מבוגרים רבים מגיעים לגילאי העשרים, השלושים וכו' אשר אינם יודעים אנגלית ברמה גבוהה. בשביל המבוגרים הללו רק שיעורים פרטיים באנגלית ישרתו אותם, וזהו היבט שחשוב לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להצליח בעולם העסקים.

 

המומחית מספר אחת בשיעורים פרטיים באנגלית – רונית ארזי 

רונית ארזי היא מורה פרטית מזה שנים רבות ומומחית ללימודי אנגלית. רונית מעבירה היום שיעורים גם בזום וגם באחד על אחד – ועושה זאת בהצלחה אדירה. לדעת רבים רונית היא מומחית ללימוד מבוגרים, והיא תעשה הכול בכדי שהתלמיד שלה ישלוט בשפה האנגלית. רונית תתמקד בדרישות שלכם, ותשפר גם את יכולות הדיבור שלכם וגם את יכולת ההבנה והקליטה שלכם – לצד שיפור ביכולות הכתיבה שלכם. רונית תבנה לכם תכנית שיעורים ייחודית המתאימה לידע שאתו אתם מגיעים לקורס, כאשר בסופו של יום האנגלית שלכם תשתפר פלאים – וזאת ללא קשר לשאלה באיזה רמה אתם מגיעים לשיעורי האנגלית עם רונית.

 

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content