איפה יש מכון איגרוף תאילנדי בנהריה?

איגרוף תאילנדי נהריה ניתן ללמוד אצל אביטל קרן, מאמן מוסמך למגוון אומנויות לחימה. איגרוף תאילנדי היא אומנות לחימה עתיקת יומין אשר מקורה בתאילנד. הוא התחיל כאומנות לחימה קטלנית, שגרמה לפגיעות משמעותיות ביריב של הלוחם. כיום האגרוף נעשה בעזרת כפפות ומגן שיניים, על מנת להקטין את עוצמת הפגיעה. השימוש העיקרי בו הוא לשם הגנה עצמית. רבים מתבלבלים בין איגרוף תאילנדי וקיק בוקסינג אך חשוב לציין כי מדובר בשתי אומנויות לחימה שונות.

 

כיצד בוחרים חוג איגרוף תאילנדי נהריה

מבוגרים רבים המחפשים לעצמם אימון שונה יותר והורים רבים המחפשים עבור ילדיהם חוג מיוחד בוחרים באיגרוף תאילנדי. במידה ואתם גרים באזור נהריה והסביבה ומתלבטים כיצד לבחור נכון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים:

  • המלצות – התייעצו עם חברים, משפחה ומכרים קרובים שעשו התהליך זה לפניכם. המלצות הן הדרך הטובה ביותר לדעת האם הבחירה שלכם היא נכונה או לא.
  • מדריך – כאשר אתם בוחרים חוג או אימון חדש, חשוב לדעת כי הדבר עליו צריך לשים את הדגש הגדול ביותר הוא המדריך. בחירת מדריך נכונה תוכל להוביל אתכם או את ילדיכם למקומות הגבוהים ביותר, ותעזור לכם לממש את המטרות לשמן הגעתם: ללמוד איגרוף תאילנדי.
  • ותק – בדקו כי המקום אליו אתם נרשמים הוא בעל ותק של שנים רבות. לרוב, ותק מעיד על ניסיון וכן על הצלחה בתחום. ככל שהמקום פעיל במשך שנים רבות יותר, כך זה אומר שמספר התלמידים שם גדול – מה שמעיד על כך שהמקום נוחל הצלחה.

 

איגרוף תאילנדי לכולם

למרות שמדובר באומנות לחימה לא פשוטה, אין ספק כי יש לה יתרונות רבים. מעבר לנתונים הפיזיים אותם סוג אומנות לחימה זאת משפרת, ניתן לחוות שינוי גם בפן הרגשי יותר. איגרוף תאילנדי מאפשר לחזק את תחושת הביטחון והדימוי העצמי, וזהו פרמטר שילדים רבים בדורנו זקוקים לחיזוק שלו. מחפשים מאמן שיוכל לעזור לילדיכם להתחזק? אביטל קרן הוא המאמן הטוב ביותר עבור כך. בעזרת ניסיון של שנים רבות בעבודה עם ילדים ומבוגרים, יש ביכולתו להגיע לכל ילד ולעזור לו למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content