ייעוץ משכנתא – מקיף ויעיל

ייעוץ משכנתא חיוני לכל מי שמעוניין לקבל משכנתא על דירה שרכש. הוא יכול לחסוך כסף רב, וכן, לייעל את התהליך מול הבנק. היועץ מוצא מסלול החזרים כספיים בתנאים אופטימאליים ובהתאמה לכל סיטואציה בה נמצאים הלווים. ייעוץ מיטבי תורם רבות לשקט הנפשי של כל לווה. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

ייעוץ משכנתא הינו מקיף ונעשה לאחר שיחות עם המלווים הכוללים גם תחקיר על מצבם הפיננסי, יכולותיהם הכספיות, צרכיהם, רצונותיהם ועוד. בהמשך יכול היועץ לבצע עבורם משימות שונות בתהליך קבלת המשכנתא כולל ליווי מול המוסד הפיננסי המלווה. צריך לומר, כי רכישת דירה מחייבת השקעה כספית גדולה וכרוכה גם בנושאים טכניים שאינם פשוטים. יועץ מכיר את כל הנושא לעומק ומעורבותו נדרשת כבר בשלבים הראשונים של תכנון התהליך. החוק קובע כי עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה. משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. אלו המגבלות שמולן יש להתנהל. נקודות נוספות למחשבה הן משך תקופת ההלוואה שכן על פיה נקבעות גם הריביות. ככל שהיא לתקופה ארוכה, כן, הריבית גבוהה ולהיפך. בנוסף, אפשרויות ההחזרים החודשיים ביחס להכנסות השוטפות. על פי נתונים עיקריים אלו ואחרים נוספים תיבחר המשכנתא הרצויה בתנאים המתאימים ביותר. היא תתקבל ממוסד פיננסי המספק את התנאים הטובים ביותר.

תהליך היישום

הבנק נותן ההלוואה בודק את מצבו הפיננסי של הלווה וירצה לקבל  מסמכים שונים. כך, דו"ח פיננסי על רמת השתכרות, דפי חשבון לבדיקת תזרים המזומנים, דו"ח שמאות לקביעת ערך הנכס ו/או חוזה רכישה מהקבלן לצורך שעבודו. לאחר שכל המסמכים נבדקים ומתאימים תאושר המשכנתא. יהיה צורך גם בהעמדת פוליסת ביטוח חיים להבטחת ההחזר במקרה מוות.

שירות איכותי

חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ואיכותי. הוא כולל ייעוץ, טיפול, ליווי, מחירים נוחים ויחס מסור. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הוא ישמח לשרת אחרים.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content