ויברטור – לרטוט כל הדרך אל האושר

ויברטור הוא צעצוע מין הפופולרי ביותר היום וכך כבר שנים, כמובן שלומר 'ויברטור' זה לא עושה עם המוצר חסד, זה כמו לומר שאופנוע זה מוצר פופולרי, יש כל כך הרבה סוגים שונים, גדלים שונים, צבעים שונים, בעלי יכולות שונות המתאימים לאנשים שונים.

מה זה ויברטור בעצם?

ויברטור הוא צעצוע מין רוטט הבא במגע עם נקודות מסוימות על גופנו ועל ידי הרטט או החדירה או גם וגם, מביא אותנו המכשיר לגיורי מיני ואף לאורגזמות. המכשיר בא לתודעה של האוכלוסיה לקראת שלהי המאה ה-19, אז היו רופאים מטפלים בתסמונת הנקראת ׳היסטריה נשית׳ ע״י שימוש בויברטור, תהליך לו אנו קוראים היום ׳אוננות׳.

כאשר הבינו שבהויברטור משמש לגיורי מיני ולאו דווקא לתהליך רפואי, פסק השימוש בו, לפחות בעיני הציבור. אט אט חדר המכשיר לעולם הפורנוגרפי, אז יצא לו שם שלילי, אבל בשנות ה-60 של המאה ה-20, עת המהפכה המינית, צבר תאוצה בשנית ע״י בקשה לפטנט ע״י ג׳ון ה.טאבל, הפטנט היה ויברטור חשמלי ללא חוט המשמש על גוף האדם.

ויברטור – לרטוט כל הדרך אל האושר

כאשר אנו משוחחים על ויברטורים, הקונוטציה שעולה במוחנו היא קונוטציה מינית, אבל יש ויברטורים המיועדים להביא שרירים מסוימים לסוג של הרפייה, לצוואר למשל. הויברטור צובר תאוצה נוספת כאשר מופיע הדיון על הנושא בתוכנית הפופולרית ׳סקס והעיר הגדולה׳.

עת קרי וחברותיה מתדיינות על הנושא, זה נותן לנו לאדם הקטן מעיין לגיטימציה שזה בסדר לשוחח על הנושא הספציפי ועל עולם המין בכלל.

גוונים של ויברטור

היום, צעצועי מין משתכללים, הופכים להיות ליותר יעילים ומדוייקים יותר, המטרה היא להביא אותנו לגיורי מיני עילאי ואף לאורגזמה. ישנם סוגים שונים של ויברטור ורבים מהם תוכלו למצוא או להזמין באופן דיסקרטי דרך חנות הסקס, סקס-פלאנט המציעה את המגוון הגדול בארץ לצעצועי מין.

סיבה נוספת לכך שהויברטור הוא מצעצועי מין הנמכרים ביותר, היא בגלל הגיוון, ישנם סוגים שונים של ויברטורים המתאימים להיותכן לבד, או עם בני/בנות הזוג.

כמה דוגמאות לויברטורים, ויברטור עם הידית ענקית וראש מעוגל אותו מניחים על הדגדגן, הוא פופולרי ומצוי בכל בית אב בישראל. ויברטור מסיליקון הבנוי כך שמשלב גם חדירה וגם מגע עם הדגדגן.

ישנו ויברטור המשלב חדירה אנאלית, יש את הלהיט רוקט פוקט, ויברטור קטן, קומפקטי הבא עם ארבעה ראשים מתחלפים לגירויים שונים והוא מהיר ויעיל, ויברטור יניקה אשר מוביל את התחום הוא הסטיספייר. ויברטור המכוון לגעת הנקודת הג׳יי ועוד ועוד.

חנות סקס

את צעצועי המין יש לרכוש בחנות סקס רשמית ולא מהרחוב, או באיזה שוק או חנות מפוקפקת. צעצועי סקס הנמכרים בחנויות סקס כמו סקס-פלאנט לדוגמא, הם מקוריים אשר עבדו עליהם מהנדסים, מעצבים ואף רופאים ונרכשים ממפעלים ששמם הולך לפניהם מאירופה וצפון אמריקה, הם מותאמים להביא אתכן לגירוי מיני משובח ואף לאורגזמות.

חברה לקידום אתרים בישראל חברה לקידום אתרים בישראל
Skip to content